Nejčastější dotazy

JAKÝ VLIV MÁ BIOSLOŽKA (ETHANOL) V PALIVU A JE NĚJAKÉ ŘEŠENÍ?

PastedGraphic-1-13PastedGraphic-1-14

Dobrý den, velice mně zaujal Váš nabízený sortiment. Chtěl bych se přesto zeptat na zkušenosti, kam mizí karbon při čištění – nedostane se část toho i do válců apod. O účinku přípravku nepochybuji, ale mám obavy z toho, aby to tam pak nenadělalo rýhy a nebyla to nejlepší cesta pro zadření motoru.
  • Ropná paliva jsou kapalné uhlovodíky (aromatické, alifatické...), vytvářejí saze (pevné částice), které vlivem teploty a tlaku zanášejí sací systém, spalovací systém, vstřikovače, atd.. Motorový olej, také ropného původu (uhlovodík), se dostává do sacího, spalovacího systému (těkavost degradovaného maziva) a tím množství úsad navyšuje. Účinná látka v BG produktech PEA (polyetheramin) a další podpůrné látky je vlivem chemické reakce, teploty, tlaku opět přetváří v kapalné/plynné složení = takže jsou transformovány obdobně, jako byla počáteční fáze paliva. Výsledné molekuly jsou velmi malé, bezpečně procházejí celým systémem a nezanášejí katalyzátory ani DPF.  Naopak molekuly PEA, které se nenasytí, dále v tomto procesu pokračují i ve výfukovém systému, kde dochází také k odstranění úsad. Proto je i při běžné BG dekarbonizaci spalovacího, sacího a olejového prostoru "přidruženým" efektem čistší/průchodnější DPF nebo katalyzátor. Průměrné číslo snížení úsad v DPF je 26%. Při BG dekarbonizaci můžete sledovat i průvodní jev, kdy z výfuku vychází bílý kouř/pára, která se okamžitě v atmosféře rozptýlí. Neobsahuje pevné částice, saze, proto není kouř černý, což by ukazovalo na veliké částice a postupné zanášení systému. NIC NEBEZPEČNÉHO NEPROCHÁZÍ PŘES SPALOVACÍ PROSTOR. ABSOLUTNĚ BEZPEČNÉ PRO KATALYZÁTOR, DPF I LAMBDA SONDU.
Dobrý den, mám motor VW, který má najeto 317.000 km a rád bych si nechal udělat kompletní dekarbonizaci, pokud je to u takto ojetého motoru ještě vhodné.
  • Pokud má motor normální spotřebu oleje, tak není problém udělat dekarbonizaci i u motoru přes 400.000 km. Výsledek bude velmi znatelný. Pokud motor vykazuje velké mechanické opotřebení, tak již dekarbonizace na zlepšení parametrů nebude mít velký vliv.
Dobrý den, musí se po dekarbonizaci spalovacího prostoru měnit motorový olej?
  • Jelikož se úsady mění v plynné skupenství a bezpečně odcházejí výfukovým systémem, tak není nutné dělat po dekarbonizaci spalovacího prostoru výměnu motorového oleje. Toto neplatí u dekarbonizace sacího systému naftových motorů, zde je velké množství úsad a spolu s touto dekarbonizací se provádí i servis olejového prostoru, takže je ideální naplánovat dekarbonizaci na termín výměny motorového oleje.
Nemůže při dekarbonizaci dojít k zanesení katalyzátoru nebo filtru pevných částic?
  • Účinná patentovaná látka PEA je nehořlavá a její účinek na karbonové úsady je i v celém výfukovém systému, takže dochází k odstranění určitého množství úsad i z katalyzátoru, lambda sondy a filtru pevných částic.
Jaká je cena profesionální dekarbonizace spalovacího prostoru?
  • Orientační ceny jsou uvedené u každého servisu na našich stránkách. Vše záleží na druhu zvolené dekarbonizace, hodinové sazbě provozovny. Také spotřební materiál jako filtry, oleje mají rozdílnou cenu.
Dobrý den, rád bych nechal vůz projít dekarbonizaci. Musím k vám nebo si jej mohu udělat sám?
  • Dobrý den, jsou dvě cesty, které můžete podstoupit. První je Dekarbonizace odborným servisem v nějakém našem autorizovaném servisu, který si vyberete (www.bgcare.cz, Hledej BG servis). Tento servis se provádí přístrojem a nemůžete ho sám aplikovat. Obsahuje celý systém motoru včetně sacího systému. Druhá je Dekarbonizace vlastni silami – balíček produktů k dekarbonizaci motoru, vyjma sacího traktu. Tento balíček můžete zakoupit a dekarbonizaci udělat sám. Více info zde na stránkách.
Jak časově náročný je servis dekarbonizace odborným servisem?
  • Kompletní dekarbonizace trvá 60-90 minut dle druhu prováděného servisu.
Zajímá mne, zda ručně, mechanicky provedená dekarbonizace za cca 6000 Kč se kvalitativně liší od metody BG?
  • Hlavní rozdíl v naší profesionální technologii je, že systém nebude mechanicky čištěn a namáhán. To znamená, že nedojde k možné kontaminaci a mechanickému poškození. Speciální chemie BG se aplikuje za chodu motoru, takže se dostane i do míst, kde není šance jí mechanicky odstranit. Patentovaná syntetická látka PEA je nehořlavá a dokáže i za velmi vysokých teplot měnit uhlovodíkové úsady z pevného skupenství na plynné. Tento systém se provozuje již více než 40 let. V ČR působíme již do roku 2000 a výsledky jsou více než velmi dobré. Myslím, že není efektivnější způsob na odstraňování karbonových úsad.
Stačí pouze použít BG 44K (208) nebo je potřeba před používáním provést dekarbonizaci pomocí ostatních přípravků, které se zaměřují na jednotlivé části spalovacího systému?
  • Pokud má auto najeto 70.000 km a více, tak je samozřejmě lepší a efektivnější provést dekarbonizaci odborným servisem a následně již jen přidávat 1x za 15000 km BG 44K do nádrže nebo používat balíček BG KIT KOMPLETNÍ DEKARBONIZACE. Výsledek je velmi znatelný. Pokud nechcete absolvovat profesionální dekarbonizaci, můžete dojít k cestě postupně pomocí balíčku BG KIT KOMPLETNÍ DEKARBONIZACE, ale tento servis neobsahuje sací systém. Ten je možné dělat jen v autorizované provozovně.
Mne by zajímalo, zda v případě, že mám v motoru někde "netěsnosti", nejspíš ve ventilovém vedení, nedojde ke zvýšení spotřeby oleje po dekarbonizaci tím, že se vše vyčistí a vůle budou ještě vyšší.
  • Karbon jako takový nic neutěsňuje a působí abrazivně, takže jeho odstraněním se funkce motoru zlepší. Je nutné brát v potaz, že BG Dekarbonizace je preventivním servisem a nedokáže dělat zázraky, takže motor, který již je mechanicky poškozen, není schopno nic zachránit. Pravidelné používání přípravků BG zabráníte vzniku opotřebení a hromadění úsad.
Mám na autě Volvo 2,5 TDi po 360.000 km nízký výkon motoru, auto netáhne. Pomůže dekarbonizace?
  • Snížení výkonu a tahu jsou obvyklé znaky zakarbonovaného motoru. Úsady na pístu mění kompresní poměr motoru, na ventilech a kroužcích se snižují kompresní tlaky a na vstřikovačích omezují distribuci paliva do spalovacího prostoru a tím snižují dynamiku motoru. Pokud je jinak spotřeba oleje na normální úrovni, tak dekarbonizace by měla být velmi znatelná.